Thursday 26 January 2017

Fresher and Experienced job Openings For different reputed IT companies in South Gujarat (Valsad, Surat).

The Following are the Fresher and Experienced job Openings For different reputed IT companies in South Gujarat (Valsad, Surat).

IT - Software Jobs

1) Data Analyst (SQL) (0 - 3 Years) - Surat

2) PHP Developer (0 - 3 Years) - Surat

3) PHP Developer (Min 1 Year) - Valsad

4) PHP/CMS Developer(Wordpress, Joomla, Magento, Drupal, CodeIgniter etc.) (Min 6 Months) - Surat

5) Dotnet Developer (ASP.NET With C#) (0 - 10 Years), Web Application - Surat

6) Dotnet Developer (ASP.NET With C#) (0 - 10 Years) - Windows Application - Surat

7) Jr. VB.NET Developer (0 - 2 Years) - Surat

8) Sr. VB.NET Developer (Min. 2 to 3 Years) - Surat

9) Java Developer Male (0 - 3 Years) - Surat

10) Android Developer (0 - 3 Years) - Surat

11) Android Developer (Min 1 Year) - Valsad

12) iOS / iPhone Developer (0 - 5 Years) - Surat

13) iOS / iPhone Developer (Min 1 Year) - Valsad

14) Software Tester - ( Min. 1 Yr.) - Surat

15) Code-Ignitor Developerer - ( 0 - 1 Yr.) - Surat

16) IT Software Support Executive Field Work (0 - 3 Yrs.) - Surat

17) IT Software Trainer - PHP, Dotnet, Java, Android, iPhone, Software Testing (Min 1 Yr.) - Surat

18) VB6 (Visual Basic) Programmer (0 - 3 Yrs.) - Surat

19) Web Article Content Writer (0 - 3 Years) - Surat

20) DBA (0 - 3 Years) - Surat

21) Phonegap Developer (Min. 1 Year) - Surat

22) IT Recruiter (Min 1 Year) - Surat

23) Technical Support Engineer - Surat

24) Wordpress Developer - Surat

25) SEO and Digital Marketing Expert (Min. 1 Year) - Surat

26) Technical Support Engineer - Surat

27) Perl Developer (Min 1 Yr.) - Surat

IT - Hardware and Networking

1) Network Engineer ( 0 - 3 Yrs.) - Surat

2) Hardware and Networking Engineer Field ( Min. 2 Yrs.) - Surat

IT - Designing

1) Web Designer (0 - 3 Years) - Surat

IT - BPO / KPO / Call Center

1) Web Technical Support Executive (0 - 3 Yrs.) - Surat

2) IT BPO Customer Support Executive (0 - 3 Yrs.) - Surat

3) IT BPO Data Research Executive (0 - 3 Yrs.) - Surat

IT - Automation

1) Industrial Automation Engineer (Min. 2 to 3 Yrs.) - Industrial Automation - Surat

2) Service Engineer(0 - 3 Yrs.) Office Automation - Surat

3) Technician (0 - 3 Years) Office Automation - Surat

The Following are the Qualification Wise Job Openings For different reputed Companies in South Gujarat (Valsad, Surat).

1) BCA / MCA

2) BSc(IT), MSc(IT)

3) BE (Computer, Computer Science, IT, IS etc.)

4) BE (EC- Electronics and Communication, Electrical)

5) Diploma (EC, Electrical, Electronics, IC, Industrial Electronics, Power Electronics etc.)

6) ITI (Wireman, Electrician, Electronics)

7) MCA, MSc(IT), MSc(CA), ME CE, ME IT, MTech CS, MTech CE, MTech IT etc.

8) ITI (COPA, IT & ESM)

9) Any Graduate

If you have any query then please don't hesitate to contact me via Email or Mobile.




Thanks & Regards

Mr. Tejas Gandhi

IT Job's Placement Consultant

Tejas Consultancy Services (Bilimora & Surat Offices)

Mobile: +91 - 9979761614, 8734974194

Email: tejasconsultancysurat@gmail.com, tcs_bilimora@rediffmail.com

http://www.tejasconsultancy.biz

1 comments:

  1. this blog is really helpful for job seekers.pls let me know any marketing jobs in hyderabad for freshers.thanks

    ReplyDelete